Total Pageviews

Friday, November 5, 2010

Altceva despre Madalina Manole

Stiu ca a trecut ceva timp de cand Madalina Manole a murit, dar nu ma pot abtine sa nu postez urmatoarele randuri. O moarte stranie ce-i drept si o realitate cruda in prezent. E ingrozitor sa vezi cum se pot certa oameni care pretind sa o fi iubit pe Madalina pentru niste lucruri care probabil ar trebui sa ramane intre ei. Nu-mi pot da seama cum pot reactiona asa ce-i ce pretind a fi iubit-o ...si totusi.. nu acesta este scopul acestor runduri.. Madalina... o artista pentru toti.. un idol pentru unii.. dar pentru mine.. este exact persoana care m-a facut sa ma prezint asa cum o fac azi. Da.. numele meu.. poate parea neinspirat.. dar datorita ei.. eu ma numesc asa.
Spre rusinea mea.. nu pot spune ca i-am fost un fan in timpul vietii.. dar imi amintesc si azi cum m-am simtit cand am auzit la radio cumplita stire "Azi, artista Madalina Manole a fost gasita in casa ei intr-o balta de sange..". Am simtit ca o parte din mine a murit.. nu pot sa imi dau seama de ce (nu eram fana ei) dar mereu am simtit ca ceva ne leaga.. nu doar numele... cu siguranta era ceva mai profund.. ceva ce poate fii inteles numai de fiinte care nu se limiteaza la numai un "imi pare rau", fiinte care reusesc sa priveasca lucrurile in profunzime si sa nu accepte doar ce li se ofera.
Nimeni nu va stii exact de ce a murit Madalina Manole, putem spune ca i-a fost destinat sa sfarseasca in plina glorie (desi nu sunt o persoana fatalista) sau putem incerca sa descoperim numai ceva ce mintea artistei a cunoscut.  Nu sunt de acord cu Madalin Ionescu (care sustinea ca se poate afla totul in legatura cu motivele artistei de a se sinucide), cred ca ar trebui sa ii ascultam melodiile in continuare si sa ne bucuram amintindu-ne de zambetul ei si de "fata draga" care a plecat de langa noi.

 www.madalinamanole.ro



No comments:

Post a Comment