Total Pageviews

Thursday, February 3, 2011

România mea


Tu ai o ţară ca a mea?
O ţară în care mă pot trezi determinată sa realizez ceva, să imi doresc sa fiu activă şi să fac fapte bune. O ţară în care nu îmi pasă ce cred alţii când vreau să realizez ceva, una în care pentru ceilalţi mai mult decât pentru mine îmi doresc să schimb lumea.
            Ce s-ar întampla daca aş avea o ţară perfectă? Una în care oamenii să fie fericiţi şi să nu aibă nevoie de nimic? Iti spun eu ce aş face.. aş lenevi toată ziua, fără să mă gândesc că am nevoie să fac ceva şi fără să îmi treacă prin cap măcar că undeva cineva e nefericit. O lume ca asta m-ar distruge total, e doar o utopie care nu face altceva decat să distrugă visurile oamenilor care încă mai au curaj să creadă.
            Iubesc Romania şi nici nu mă gândesc să o parasesc, de ce aş face asta? Să o las ciocoilor? Să trăiesc toată viaţa că aş fi putut schimba ceva şi totusi am preferat să fug? CLAR NU, alegerea mea e alta, o să rămân aici, o să fac tot ce îmi stă în putinţă ca toate lucrurile ei bune să iasă în evidenţă. Lumea trebuie să ştie că avem oameni de valoare, că putem să ne promovam ţara având deja toate resursele necesare, că avem idealuri care nu vor dispărea niciodată şi care nu fac altceva decât să se motiveze să mergem mai departe.
            Toate problemele cu care ne confruntăm, nu fac altceva decât să ne motiveze, suntem un popor puternic ascuns sub o nor negru ce ne opreşte dreptul de a progresa, nor ce va fi dat la o parte exact în clipa când ne vom realiza misiunea.
            România mea, ţara mea frumoasă, tot ce eşti mă face să gândesc de două ori înainte de a acţiona, să privesc exemplele pe care mi le-ai dat şi să ştiu cum să mă manifest. Maine, mă voi trezi fericită gandindu-mă că am facut tot ce îmi stătea în putinţa şi că datorită mie, cineva e puţin mai fericit decât era ieri şi câ se gândeşte cum să facă, şi el la randul lui, pe altcineva puţin mai fericit.
            Faptul că România nu e ţară perfectă mă face să mă gândesc din ce în ce mai mult la progres, nu am o ţară iubită de toţi românii, dar o iubesc eu şi cred că şi ceilalti vor incepe să o iubească la fel de mult.

No comments:

Post a Comment