Total Pageviews

Wednesday, December 29, 2010

Ganduri din trecut.. sperante pentru viitor...




An nou, sperante, visuri, asteptari… totul pentru un an de la care ne asteptam sa ne aduca schimbarea. Dar, de ce ? de ce mereu timpul este cel care aduce schimbarea si nu ne-o provocam noi in suflete si in actiuni ?
Acum la sfarsit de an, privesc retrospectiv la anul ce urmeaza sa-si dea Duhul si ma gandesc « Mi-a adus anul 2010 ce imi doream ? » Ei bine, as putea spune ca mi-a adus, nu pe deplin caci nu putem primi tot ceea ce ne dorim deodata,  dar anul 2010 a fost chiar pe placul meu. A inceput usor, speriat dar a devenit sigur pe el catre vara si acum spre sfarsit. Evenimente care a facut ca anul sa fie deosebit sunt destule, dar eu mereu o sa tin minte anul acesta ca acela in care am cunoscut persoane deosebite care mi-au schimbat viata. Suna dramatic ? sunt de acord, numai ca asta s-a si intamplat. Mi-am schimbat parerea despre foarte multe lucruri, am decis ce cariera vreau sa urmez si mai mult.. am inceput sa pun mici bucatele pentru construirea acesteia.
Anul 2010, anul meu de voluntariat la EUROPE DIRECT Valcea, cum as putea sa uit ? in niciun caz nu am sa uit. M-a schimbat total experienta ED, desi am avut parte de un inceput timid, cu timpul am prins mult mai multa incredere si am invatat foarte multe lucruri despre mine. Am facut cursuri IT cu domnii pensionari si desi ma asteptam sa nu am suficienta rabdare, m-am surprins descoperind ca mi-a fost foarte usor sa lucrez cu cele doua doamne carora le multumesc ca mi-au dat voie sa imi pun putin amprenta in viata lor. Experiente au fost multe, ore de informare, lucru statistic, persoanele cu care am interactionat, prietenii pe care mi i-am facut si multe altele.. Ma simt incredibil de bine sa vorbesc despre asta.. as vrea ca cel putin cativa dintre voluntari sa fie atat de fericiti cand se gandesc la acel birou micut din Biblioteca Judeteana, loc care ne-a schimbat radical, nu pe toti, dar pe mine sigur.
As putea sa spun atatea despre anul care se pregateste sa ne paraseasca, multe despre lucrurile pe care le-am facut si multe despre persoanele care m-au facut sa imi pun cate un semn de intrebare. Una dintre aceste persoane esti tu, Wanna :D (iti vorbesc direct pentru ca stiu ca ai sa citesti ce am scris aici ), iti multumesc ca mi-ai dat cate un ghiont din cand in cand.. si mi-ai deschis ochii fara sa ma faci sa ma simt prost. Iti multumesc pentru momentele  cand mi-ai spus ca trag de timp si ca las lucrurile pe ultima suta de metri (stiu ca uneori fac asta, promit sa ma indrept ), pentru fiecare lucru pe care tu l-ai facut pentru mine si ti s-a parut nesemnificativ, crede-ma pentru mine a insemnat enorm si pentru momentele cand doar imi zambesti si imi transmiti incredere (sper ca nu o sa ma pui sa sterg postarea :-SS).
Cu greutati, reusite si momente din care credeam ca nu mai ies, anul 2010 ma paraseste si lasa loc unei noi aventuri in anul 2011. E drept ca  ma cam sperie anul ce urmeaza dar promit sa fiu pregatita pentru ca ma asteapta.

An al schimbarii, al marilor alegeri, al testelor la fel de mari, 2011 te astept, VIN-O , sunt PREGATITA!

1 comment: