Total Pageviews

Saturday, December 4, 2010

Scrisoare catre Mos Craciun!



Draga Mosule, 





Cate ierni am vrut sa iti scriu si totusi nu am facut-o.. :-< am ezitat.. mi-a fost frica si totusi ceva in mine imi spunea ca sunt pregatita, pregatita sa iti spun ce vreau. 

Nu vreau lucruri materiale valoroase, nu vreau bani, nu vreau sa imi usurezi treaba cu nimic.. vreau sa aduci putina speranta in lume, speranta pentru cei dragi mie, speranta care ar putea sa ii faca sa vada ca exista si partea plina a paharului, ca lumea nu se invarte numai in jurul intamplarilor negative din viata lor si ca "schimbarea sta in ei"..

Sunt o idealista stiu.. poate ca sunt si pentru ca inca mai cred in tine si ca ma doare atunci cand cineva spune ca nu existi. Cine stie.. poate ca nu existi material si nu vii cu jucarii pentru copii in noaptea de Craciun, dar tu existi in mine, alaturi de gandul ca magia ta poate aduce un strop de bine pentru cei ce cred in tine. 

Credinta.. cel mai puternic si cel mai  valoros lucru pe care cineva il poate avea... Credinta in propria-i persoana, credinta in ce se poate intampla, credinta ca lumea nu e asa de rea si ca totul se poate schimba in bine atat timp cat oamenii isi doresc asta, credinta ca atunci cand sunt alaturi de cei dragi sunt protejata si pot invinge orice.. 

O sa te astept si anul asta si chiar de n-ai sa vii o sa fiu fericita pentru ca o sa stiu ca ai reusit sa inveselesti foarte multi copii care s-au trezit si au alergat la brad sperand sa gaseasca un cadou sub el.. asa cum faceam si eu acum cativa ani.. Am incetat sa mai fac asta.. recunosc.. dar nu pentru ca am incetat sa mai CRED in tine ci pentru ca am devenit mult prea comoda si pentru ca mi-a fost teama sa nu fiu dezamagita.. Anul acesta promit sa ma schimb, te voi astepta cu aceeasi nerabdare ca a unui copil de 7 anisori care stie ca tu, Mosule i-ai adus ceea ce isi doreste cel mai mult.. 

Te astept nerabdatoare, lasa-ti sacul cu cadouri in sanie si vin-o la mine doar cu o imbratisare maaaare de tot care aduce speranta pentru o lume mai increzatoare in fortele proprii.

P.S.: Nu inceta sa existi in inimile celor ce cred in tine..

No comments:

Post a Comment